شور و شوق ظهور در ميان شيعيان يمن و عراق / نگاهي گذرا به قيام يماني و حساسيت دشمنان

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

در اتوبوسي كه عازم مدينه بود نشسته بوديم و در انتظار حركت به سمت مدينه النبي كه چند نفر از  حجاج غيرايراني نزد من آمدند ، با قامتهايي رشيد و تنومند ، بعد از اينكه مطمئن شدند من يك طلبه ايراني هستم ، كلي ما را تحويل گرفتند و بعد از مصافحه و روبوسي ، بحث را شروع كردند ، بسيار تشكر كردند از ساخت فيلم مستند و اينكه اين فيلم براي آنها ارسال شده است، فيلم برايشان بسيار جذاب بود و سئوالهاي زيادي پيرامون محتواي سي دي داشتند ، چون گفتند از مسلمانان يمن هستند از آنها پرسيدم نظرتان در مورد يماني چيست ؟

با سلام و درود و عرض تبريك بمناسبت سالروز آغاز ولايت آخرين حجت حق(عج)

 


 

مدتي قبل با يكي از دوستان طلبه ساكن قم صحبتي داشتم ، ايشان مطلب قابل تاملي بيان كردند كه نشان مي دهد به لطف خدا بحث نزديكي ظهور و پيگيري تحولات كنوني خاورميانه توسط منتظران امام عصر(عج) در جاي جاي سرزمين هاي اسلامي تا چه اندازه رو به فزوني مي باشد ، ايشان مي گفت يكي از اساتيدم(كه علاقه چنداني به مباحث نزديكي ظهور و بررسي نشانه هاي آن ندارد) را كه امسال از  سفر حج برگشته بود ، ديدم ، ايشان بعد از سلام و صحبتهاي اوليه گفت ، فلاني در سفر حج به يادت بودم ،  در اتوبوسي كه عازم مدينه بود ، نشسته بوديم و در انتظار حركت به سمت مدينه النبي كه چند نفر از  حجاج غير ايراني نزد من آمدند ، با قامتهايي رشيد و تنومند ، بعد از اينكه مطمئن شدند من يك ايراني طلبه هستم ، كلي ما را تحويل گرفتند و بعد از مصافحه و روبوسي ، بحث را شروع كردند ، بسيار تشكر كردند از ساخت فيلم مستند و اينكه اين فيلم براي آنها ارسال شده است، فيلم برايشان بسيار جذاب بود و سئوالهاي زيادي پيرامون محتواي سي دي داشتند ، چون گفتند از مسلمانان يمن هستند از آنها پرسيدم نظرتان در مورد يماني چيست ؟ گفتند ما اعتقاد داريم سيدحسين الحوثي شهيد نشده ، بلكه زنده است و ما اعتقاد داريم كه يماني موعود ايشان هستند ، بعد گفتند كه بسياري از حوثي ها شيعه اثني عشري شده اند و ديگر زيدي نيستند ، اما فعلا اين مساله را مخفي مي كنند ...

از سويي ديگر در طراحي پرچمي سفيد رنگ براي مجاهدين گروه انصارالله يمن(برخي اعتقاد دارند بنا بر رواياتي رنگ پرچم يماني سفيد مي باشد) نيز به خوبي مي توان اين اعتقاد محكم و مبارك را مشاهده كرد ، به عبارتي ديگر شيعيان يمن با توجه به وجود روايات متعدد مبني بر آغاز زمينه سازي مهمي از سرزمين يمن براي ظهور ، عملاً در اين راستا گامهاي مهمي برداشته و با دقت و اشتياق ، تحولات چند سال منطقه را كه به اعتقاد آنها ارتباط مستقيمي با ظهور دارد ، دنبال مي كنند



برخي روايات رنگ پرچم يماني را سفيد مي دانند:

امام صادق(علیه السلام) می فرماید: 

... خروج یمانی از یمن با پرچمهای سفید...

مختصر اثبات الرجعة، ح 16، مندرج در مجلّۀ «تراثنا، سال 2، ش 4، ص 5- 454»

امام علی(علیه السلام) فرمود: 

[سفیانی] لشکری را به مدینه می فرستد...

در آن هنگام، مهدی و سپیدنشان از مدینه به مکّه می گریزند...(2).

الفتن، ص 223، جزء 5، ح 877.



 

خبري از انتشار فيلم مستند "ظهور بسيار نزديك است" در عراق

در جمعه گذشته پس از اتمام نمازجمعه ، با پسرم براي زيارت حضرت معصومه(س) مي رفتيم كه ناگاه كسي دست بر شانه ام گذاشت ، برگشتم ، پيرمردي بود بين 50 الي 60 سال ، با شمايلي عربي ، با لهجه اي عربي و با زبان فارسي شروع كرد به صحبت ، با تعجب پرسيد ، شما همان مجري فيلم مستند ظهور نيستيد ، من اشتباه نمي كنم ؟ من كه از حافظه قوي پيرمرد بعد از دو سال خنده ام گرفته بود گفتم چرا ، شما اهل كجا هستيد ؟ گفت من اهل عراقم ، تعجب كردم و پرسيدم اين فيلم را كجا ديده ايد ؟ گفت اين فيلم يك سال پيش در عراق به صورت گسترده پخش شد ، گفتم الحمدلله ، امري داريد بفرماييد ، گفت كه نظرتان در مورد اين كسي كه در بصره ادعا مي كند چيست ؟ گفتم همان كه ادعاي يماني دارد ، احمدبن حسن؟ گفت آري ، گفتم ما كه نظرمان را در اين زمينه در فيلم مستند گفتيم ، پيرمرد كه منتظر چنين جوابي بود ، لبخندي زد  و گفت درست است ، گفتم اين فرد مشكوك به احتمال قوي مرتبط با دستگاههاي جاسوسي اسرائيل و انگليس است ، پرسيد نظرتان در مورد تحولات جاري و نزديكي ظهور چيست ؟ گفتم خودتان داريد مي بينيد كه ، دشمنان با خباثت و شيطنت توطئه فتنه انگيزي در عراق را هم آغاز كرده اند و تا حدود زيادي موفق شده اند ، با تاثر گفت بله ، گفتم الحمدلله كه رهبران شيعي عراق به خوبي به عمق توطئه پي برده و مواضع خوبي گرفته اند و اميدواريم كه با هوشياري و بصيرت و مقاومت مردم عراق و سوريه ، فتنه سفياني ، قبل از اشغال سوريه در نطفه خفه شود ...

بعد از خداحافظي ، اين پيرمرد مشتاق ظهور رفت و من خوشحال از اينكه به لطف خدا بخشي از مردم عراق و منطقه با همت مشتاقان ظهور به خوبي به ارتباط  تحولات جاري و ظهور پي برده اند و با رصد دقيق تحولات و اتخاذ مواضع درست ، صبورانه منتظر وقايع عظيم و مبارك ظهور هستند.

اين مقدمه كوتاه و طرح بحث يماني در ميان شيعيان عراق و يمن ، بهانه اي شد تا نگاهي مختصر و گذرا به مباحث خروج يماني ، سيدخراساني و سفياني داشته باشيم ، و كلياتي را در اين زمينه مرور كنيم.

در روايات شريف، خروج يماني بعنوان يكي از نشانه هاي حتيمه ظهور است ، نشانه اي كه در فاصله بسيار نزديك به ظهور رخ خواهد داد و قيامي همه جانبه را رقم خواهد زد ، خروج يماني ، خراساني و سفياني بنابر روايات در يك روز رخ خواهد داد ، اين همزماني با توجه به متضاد بودن ذات قيام ها نشان از اين مسئله دارد كه اين حركتهاي نظامي در تقابل با يكديگر واقع مي گردد ، حداقل يك تقابل در ميان سه جريان.

دو مكان براي رويارويي سه پرچم يماني ، خراساني و سفياني در عراق و شام ذكر شده است ، بعد از جولان چندماهه سفياني و لشگريان خونريزش در شام و عراق ، اولين شكست سفياني در عراق با شجاعت سپاهيان ايراني سيدخراساني رقم ميخورد و در رويارويي شام بساط سفياني براي هميشه برچيده مي گردد(البته اين پيش بيني روايات در مورد سفياني و كيفيت خروج وي به معناي وقوع قطعي آن و با همان توصيفات نيست ، بلكه هشداري است كه مسلمانان عصر ظهور را به اين خطر بزرگ تذكر مي دهد ، باشد كه به عمل بهنگام و بصيرت اين عذاب آخرالزماني تا مقدار زيادي مرتفع گردد)

روايات شريف اطلاعات زيادي پيرامون ويژگيهاي يماني و قيام وي برملا نكرده اند ، كه اين احتياط به احتمال قوي براي صيانت از جان يماني و نشان از شرايط سخت وي در آستانه ظهور دارد ، صدور حكم فتواگونه حرمت خريد و فروش سلاح توسط يماني و تبعيت مردم از وي ، نشان از جايگاه او در بين مردم بعنوان يك مقام مذهبي دارد ،  در روايات پرچم يماني هدايتگرتر از همه پرچم ها ، و حتي از پرچم سيدخراساني ذكر گرديده است كه محققان دلايل احتمالي متعددي براي آن ذكر مي كنند من جمله اينكه حركت ايرانيان با رهبري سيدخراساني سالها حكومت تشكيل مي دهند و درگير تعهدات دست و پاگير بين المللي هستند در حالي كه حركت يماني يك حركت جهادي و انقلابي بوده و مي تواند فارغ از عرف بين الملل به اقتضائات حركت جهادي عمل كند ، از سويي ديگر برخلاف سيدخراساني كه رهبر ايرانيان فارس زبان است ، يماني(چه مصداقش در شام باشد و چه در يمن) به احتمال زياد فردي عرب زبان است و تاثيرگذاري بيشتر و بهتري بر روي بسياري از مسلمانان عرب كه تعصب نادرستي بر عربيت خود دارند ، خواهد داشت ، ممكن است اهدي بودن پرچم يماني دلايل ديگري داشته باشد كه با نزديك تر شدن به ظهور آن دلايل به مرور آشكار كرد ، اما هرچه باشد از خالصتر بودن پرچم يماني نمي توان بالاتر بودن شخصيت وي را استنتاج كرد و شرايط خروج ، موقعيت حركت جهادي و ... را بايد در نظر گرفت.

با توجه به اينكه يمن اصلي ترين مكان مذكور در روايات بعنوان محل خروج يماني مي باشد ، دوست و دشمن توجه وي‍ژه اي به آن دارند ، همچنان كه منقول است آيت بزرگ عرفان و بزرگ مبشر نزديكي ظهور ، آيت الله بهجت(ره) در پاسخ به كسي كه در مورد نزديكي ظهور از وي سئوال مي كند ، مي فرمايند : مراقب اوضاع يمن باشيد.

و همچنانكه از خاطره اول مقاله نيز  مشهود است شيعيان يمن توجه ويژه اي به نزديكي ظهور  و بحث يماني (فارغ از درست يا نادرست بودن مصداق مورد نظر آنها براي يماني) دارند و شايد اين راز بزرگ سرسختي و مقاومت كم نظير آنها در طي ساليان اخير  در برابر اتحاد شوم مزدوران صالح ، وهابيت ، صهيونيسم و  آمريكاي مستكبر  و پيروزيهاي شگفت انگيز آنها در طي درگيريهاي چندسال گذشته دارد ، همچنانكه هوشمندي آنها در طي تحولات بزرگ سياسي اخير يمن و وارد نشدن در روند فرسايش اخير جريانهاي سياسي انقلابي يمن و حفظ و توسعه پتانسيل اوليه ، حكايت از تيزبني و قدرت بالاي مانور آنها و نقش بزرگ آنها در تحولات آتي يمن و شبه جزيره عربستان دارد.

از سويي ديگر دشمنان با حساسيت و هراس بسياري امر بسيار مهم ظهور را پيگيري مي كنند ، زيرا اين مساله با هستي و موجوديت آنها گره خورده است ، نگاهي گذرا به تاريخ ننگين حكام ظالم نشان مي دهد كه دشمنان از ديرباز اهميت فوق العاده اي به اين مسائل و بررسي پيش گوييهاي مذهبي و حتي بررسي خوابهاي مهم كه با اساس حكومت آنها درگير است ، داشته اند ، لذا طبيعي است كه اينك نيز دشمنان اهميت فوق العاده اي به اين مباحث قائل باشند و بسيار بيشتر از ما بر روي آن تحقيق و بررسي كرده و به دقت تحولات جاري را رصد نموده و خود را براي هرگونه پيشآمدي آماده سازند ، بايد به دشمنان حق داد كه حساسيت خاصي بر تحولات شبه جزيره عربستان و يمن داشته باشند و به دقت تحولات را رصد كنند ، نگاهي به برخي از اخبار مربوطه به خوبي صحت  اين مسئله را نشان مي دهد :

تمركز دشمنان بر تحولات يمن

موساد و عربستان در به در بدنبال امام زمان (عج)

درحالی که دستگاه اطلاعاتی عربستان با دستگیری برخی شیعیان بدنبال پیدا کردن محل زندگی امام زمان (ع)در اطراف مکه و مدینه است ، موساد به این نتیجه رسیده است که سید حسن نصرالله همان سید یمانی است و سید علی خامنه ای همان سید خراسانی است.

عملیاتهای اخیر آمریکا وعربستان در سرکوب شیعیان یمن همکاریهای نزدیک سرویسهای اطلاعاتی آل سعود ، موساد و سیا را افشا کرد .

به گزارش البرز سازمان اطلاعات وجاسوسی رژیم صهیونیستی مشهور به موساد تحقیقات گسترده ای را درخصوص حکومت امام زمان (عج) و علایم ظهور آخرین منجی به انجام رسانده است .

براساس تحقیقات سازمان جاسوسی اسرائیل فردی که دراعتقادات کلیه ادیان آسمانی و ملل جهان از او بعنوان آخرین منجی یاد میشود قطعا همان امام زمان شیعیان است .

همین نتیجه منجر میگردد تا این سازمان جاسوسی به تحقیقات خود با موضوع علایم و چگونگی ظهور امام مهدی (عج) گسترش دهد.

سه نشانه سید خراسانی،سید یمانی و سفیانی از نکات مورد توجه موساد بعنوان علایم حتمی ظهور آخرین منجی در تحقیقات انجام گرفته بشمار میرود.

موساد و سيا بدنبال مصاديق سيديماني و سيدخراساني

نتایج این تحقیقات اخیرا در دست مقامات آمریکایی ،یمنی و عربستانی نیز قرار گرفته تا با اقدام به موقع مانع قیام سید یمانی در عربستان یا یمن گردد.

ازهمین رو عربستان باهدف جلوگیری از ظهور امام زمان و قیام سید یمانی پیش ازاین ظهور دست به عملیات جدیدی در میان شیعیان مناطق مختلف زده تا به شناسایی پیش از موعد این قیام دست یابد.

ازسوی دیگر این سه کشور باگمان اینکه احتمالا سید یمانی درمیان شیعیان انقلابی یمن است دست به کشتار های اخیر در این کشور زده اند .

عربستان اخیرا دست به بازداشت برخی شیعیان زده و آنها را در بازجویی ها برای رسیدن به سرنخی از محل مخفی گاه امام زمان (ع) تحت فشار قرار میدهد.

ازسوی دیگر مطرح شدن این نکته که اصالت سید حسن نصرالله به یمن بازمیگردد و خانواده پدری رهبر شیعیان لبنان در دوران طفولیت وی را به لبنان منتقل کرده اند دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را بااین گزینه روبرو ساخته که به احتمال قوی سید یمانی مورد اشاره در احادیث محکم شیعی و اهل سنت همان سید حسن نصرالله است .

برهمین اساس وبدلیل طی دوران کودکی آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی درمشهد ایشان نیز ازمهمترین گزینه های پیش روی موساد بعنوان سید خراسانی مطرح میشود.

براساس همین تحقیقات موساد به این نتیجه رسیده است که سید حسن نصرالله همان سید یمانی است و سید علی خامنه ای همان سید خراسانی است که قبل از ظهور امام زمان ( عج ) با سپاه خود قیام می کنند.

اطلاعات مذکور اخیرا توسط یکی از کارکنان موساد که در تحقیقات انجام شده مشارکت داشته افشا شده است .

 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,

] [ 11:35 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه